Canner CC1 29" — Designer — Duratec rámy a jízdní kola

Canner CC1 29"

Závodní rám Canner CC1 ve verzi s 29palcovými koly určený pro cross-country a maratónské závody. Na první pohled zaujme integrovaným karbonovým prvkem C.E.E. umístěným v zadní stavbě rámu. Brilantní ruční zpracování svarů, povrchů, vnitřní vedení lanek, technicky inovativní řešení CEE a kompletní koncepce pružení a tlumení nabízí závodníkovi možnost optimálně vést kolo v terénu, vyšší stabilitu ve sjezdech a patřičnou tuhost a pevnost ve výjezdech. 

Zobrazit detaily a popis rámu

Zobrazit detaily a popis rámu
Zobrazit cenu a hmotnost (sestavy)

Canner CC1 29"
zavřít

Nejžádanější sestavy kol

Doporučená sestava Cena vč. DPH Hmotnost
Shimano SLX 3x10 & Fulcrum & Truvativ 52 453 Kč 11536g
SRAM X.9 3x9 & Fulcrum & Truvativ 55 216 Kč 10660g
SRAM X.0 3x9 & Fulcrum & Truvativ 57 360 Kč 10673g
Sh XT 3x10 & Fulcrum & Truvativ 57 530 Kč 11126g
Shimano SLX 3x10 & Fulcrum & Truvativ 57 743 Kč 11176g
SRAM X.9 2x10 & Fulcrum & Truvativ 58 709 Kč 10627g
Sh XT 2x10 & Fulcrum & Truvativ 62 651 Kč 10629g
SRAM X.0 2x10 & Fulcrum & WCS 78 087 Kč 10010g
Sh XTR 2x10 & Fulcrum & WCS 94 125 Kč 9934g

... a další sestavy v průběhu konfigurace

Doporučená sestava Cena vč. DPH Hmotnost
rám Canner CC1 29" 26 075 Kč 1450g

Konfigurujete pouze rám. Pro Vaši lepší představu Vám zobrazujeme celé kolo.

OK

Canner CC1 29"

Geometrie rámu je přizpůsobena závodnímu použití - horní rámová a hlavová trubka je prodloužena, což ještě více zlepšuje jízdní vlastnosti a ovladatelnost kola. Od konvenčních rámů se odlišuje nejen pojetím tlumení pomocí karbonového prvku C.E.E., ale též kompletním vnitřním vedením, které snižuje nároky na údržbu kola. Lanka pro přehazovačku a přesmykač jsou vedeny v teflonových hadičkách umístěných ve spodní rámové trubce a díky systému „sandwichového“ středu vychází lanka přímo u jednotlivých dílů. Horní a spodní rámová trubka jsou ve směru od hlavy rámu tvarovány tak, aby v případě dynamických nárazů do předního kola, dokázaly tyto rázy pohltit a rám se stal více komfortním, což závodník ocení zejména při marathónech (system Shock Eliminator). Konstrukce tvaru trubek zadních vzpěr Biaxial S-bend, tvar spodní a horní rámové trubky pozitivně ovlivňuje přenos rázů z kola do dotykových míst závodníka tj. do setu "sedlovka-sedlo" a do řídítek. Technické a inovativní zpracování rámu nabízí závodníkovi výborný poměr ceny vůči kvalitě. Rám díky kompletnímu vnitřnímu vedení a integrovanému karbonovému prvku C.E.E. působí velmi elegantním a originálním dojmem.


Standardní vybavení
dva páry vložek pro košík na lahve, vyměnitelný držák přehazovačky, podsedlová objímka pr. 34,9 mm, uchycení kotoučové brzdy Int'l Standard, hlavové složení 1 1/8" - 1 1/2” FSA ORBIT IS2

Extra provedení
-

Připojovací rozměry
geometrie rámu uzpůsobena odpružené vidlici 26" se zdvihem 80-100mm, průměr kol 26", maximální průměr brzdového kotouče 180mm, sloupek vidlice 1-1/8", spodní tah přesmykače, průměr sedlovky 27,2 mm, přesmykač na objímku, průměr pro přesmykač 34,9 mm, závit středu BSA (68 mm), maximální šíře pláštů 29x2,25"

Canner CC1 benefity

Geometrie rámu - Stáhněte si tabulku s geometrií rámu zde

Proč devětadvacítku? Základní výhody: snažší překonání překážek (zmenšený přední nájezdový úhel díky průměru kol), větší styková plocha mezi zemí a pláštěm (zvýšená přilnavost v zatáčkách), níže položené těžiště (kolo je stabilnější, zamezuje pocit přepadení přes řídítka), vyšší setrvačnost kol (větší průměr = větší setrvačná síla). Jako výrobci, kteří kopírují požadavky trhu, můžeme konstatovat, že 2/3 vyrobených horských kol jsou právě devětadvacítky! 29" - kola29" - kola
Vnitřní vedeníVnitřní vedení Vnitřní teflonové vedení: Vedení lanek pro přehazovačku a přesmykač prostorem uvnitř rámu. Lanka jsou protaženy v teflonových hadičkách napnutých v rámu. Životnost vedení je díky vynikajícím třecím vlastnostem teflonu doživotní. Na rámu díky tomuto systému nejsou žádné navářky a rám disponuje velmi kompaktním designem.
Karbonový pružný prvek rámu, jehož hlavní funkcí je zachytit a utlumit rázy vznikající závodní jízdou. Pružení elementu odpovídá rozsahu 1-2 mm. CEE je uchycen do zadních vzpěr přes tvarový spoj. Vnitřní tvar elementu je frézován na CNC stroji a je dimenzován dle váhy závodníka. Rám s tímto prvkem je velmi komfortní zejména pro dlouhé marathony a ve výjezdech se chová jako klasický pevný rám. Karbonový pružný prvekKarbonový pružný prvek
CNC patkyCNC patky CNC patky s nerezovými stykovými plochami a odnímatelným držákem řetězu. Rám je vhodný pouze pro montáž kotoučových brzd.