SPRINTER RX — Designer — Duratec

SPRINTER RX
zavřít

Nejžádanější sestavy kol

Doporučená sestava Cena vč. DPH Hmotnost
Sh 105 & Fulcrum & PRO 55 539 Kč 8327g
SRAM Force & Fulcrum & PRO 57 639 Kč 7746g
Sh Ult Di2 & Mavic & PRO 117 908 Kč 7998g

Konfigurujete pouze rám. Pro Vaši lepší představu Vám zobrazujeme celé kolo.

OK

SPRINTER RX

CENA KOLA
od 55 539 Kč
se sestavou
Sh 105 & Fulcrum & PRO

Barva

Barva přední části rámu Barva log vpředu Barva omotávky Base Frame Nahrávám
  • Barevné styly

  • TT line TT line

    Barva přední části rámu

    • Fire Red
    • Arctic White
    • Eclipse Black
    • Dark Blue
    • Sytá růžová
    • Light Blue
    • Attractive Green
    • Light Yellow

    Barva log vpředu

    • Arctic White
    • Eclipse Black
  • Barva omotávky

    • Arctic White
    • Eclipse Black
  • Logo na rámu

    Zvolit logo

Cena za barvu:
v ceně rámu

Cena za logo: 0 Kč

  • Změnit pozadí

    • Světlé
    • Tmavé
Publikovat Stáhnout

OBLÍBENÁ BAREVNÁ PROVEDENÍ:

Velikost rámu

Základní parametry jezdce

Nejmenší možná výška postavy je 148cm Největší možná výška postavy je 210cm
Nejmenší možná hmotnost je 40 kg Nejmenší možná hmotnost je 40 kg Největší možná hmotnost je 150 kg Největší možná hmotnost je 150 kg

PROFIL JEZDCE

Charakterizujte sebe jako jezdce. Pomůže nám to při doporučení vhodných komponent pro Vás a nastavení posedu.

Ambice

Nejezdíte kvůli výkonu na kole, ale máte rádi přírodu a rádi objevujete nové věci.

Kolo pro Vás znamená příjemně strávený volný čas, při kterém se udržujete v kondici.

Děláte cyklistiku jako sport. Když jedete na kole, chcete potrénovat a soutěžit se svými přáteli.

Seriózně trénujete a občas si zajedete amatérský závod. Závodní jízda na kole Vás láká.

Účastníte se závodů vyšší úrovně, chcete být dobrým a rychlým závodníkem.

Zkušenosti

Právě s cyklistikou začínáte a objevujete požitek z jízdy.

Právě s cyklistikou začínáte, ale jste sportovní typ a děláte regulérně jiný sport.

Na kole již nějaký ten rok jezdíte a v posledním roce jste najel okolo 2000 km.

Trávíte na kole spoustu času a ročně najedete okolo 5000 km.

Jezdíte na kole každou volnou chvíli a ročně najedete více než 10000km.

Velikost rámu je nestandardní, musíme Vám vyrobit rám na míru. Budeme Vás kontaktovat

OK
VR
cm
VR
inch
VP
cm
A1
mm
A2
mm
B2
mm
C1
mm
C2
mm
D
mm
F
mm
G
mm
H
mm
K
mm
L
mm
O
mm
R
mm
S
mm
α
deg
β
deg
54 21,3 171-172 539 528 490 392 398 268 95 587 975 43 64,3 720 398 497 72,0 74,2
55 21,7 173-175 544 535 500 392 398 268 95 594 982 43 64,3 725 406 497 72,0 74,5
56 22,0 176-177 549 542 510 392 398 268 95 597 985 43 61,2 731 413 498 72,5 74,7
57 22,4 178-180 555 548 520 395 401 268 105 606 997 43 61,2 740 419 508 72,5 75,0
58 22,8 181-182 560 552 530 395 401 268 115 607 998 43 58,1 751 421 519 73,0 75,0
59 23,2 183-185 566 559 540 395 401 268 125 616 1007 43 58,1 761 426 528 73,0 75,2
60 23,6 186-187 571 564 550 395 401 268 135 624 1015 43 58,1 771 432 538 73,0 75,5
61 24,0 188-190 577 571 560 395 401 268 145 632 1024 43 58,1 780 437 547 73,0 75,7
62 24,4 191-195 583 577 570 395 401 268 155 642 1033 43 58,1 790 444 557 73,0 76,0

 

Dimension

Souhrn

Děkujeme za Váš zájem. Kolo můžete nyní objednat přidáním do košíku nebo konzultovat technické parametry nezávaznou poptávkou.

Cena za kolo celkem 0 Kč

Hmotnost kola cca 1650g

Uložit jako PDF Začít znovu Nezávazně poptat Přidat do košíku Pro vložení do košíku musíte mít vybranou velikost rámu a komponenty.

X

Nezávazná poptávka

Vyplňte následující položky, abychom Vás mohli zpětně kontaktovat.

 

SPRINTER RX

Časovkářský speciál Sprinter RX je vyrobený z materiálu 7020T6. Jeho koncepce vychází ze základního požadavku na minimální odpor vzduchu při jízdě. Zejména z tohoto důvodu používáme při jeho výrobě speciální aero profily trubek, které tento požadavek tvarově splňují. V setu s rámem dodáváme i aero sedlovku Jet, která svým tvarem přímo navazuje na sedlovou trubku rámu. Konstrukce rámu má velmi krátkou zadní stavbu a ve spojení s výřezem v sedlové trubce je možné zadní kolo dorazit velmi natěsno. Mezi rámem a pláštěm vznikne pouze dvoumilimetrová mezera, která značně eliminuje turbulence u zadního kola.

Model Sprinter RX dosahuje vysoké pevnosti a tuhosti a to díky materiálu, ze kterého je vyroben a díky tvaru použitých trubek při jeho stavbě. Vysoká boční tuhost zajišťuje závodníkovi téměř stoprocentní přenos sil na pedál. Rám je připraven pro závodní použití a splňuje požadavky UCI.

Na základě rozvoje elektronických sad zn. Shimano Di2 dokážeme integrovat kabeláž do prostoru uvnitř rámu a baterii umístit do sedlové trubky. V případě sady SRAM eTAP rám upravíme tak, aby na sobě neměl žádnou navářku či otvor, čímž pozitivně zvýšíme aerodynamiku.

Vlastní výroba a použitý výrobní materiál nabízí značné možnosti v úpravách geometrie. Zejména pro časovku tuto možnost využívá téměř každý závodník, neboť ve spoustě případů mají závodníci specifický posed a to především v úhlu sedlové trubky a délce rámu. Časovku používá k závodní činnosti např. Cyklistický klub Příbram Fany Gastro (Czech continental cycling team) a další a jednotliví závodníci, ketří dosahují výborných výsledků.

Standardní vybavení
bovden pro zadní brzdu vedený uvnitř rámu, vyměnitelný držák přehazovačky, navařený držák přesmykače, sedlová objímka Jet, smyk na lanka, závěs pro řetěz, hlavové složení 1–1/8” FSA ORBIT IS, hliníková aero sedlovka JET
Extra provedení
jeden či dva páry vložek pro košík na lahve, příprava pro elektronickou sada Shimano Dura-Ace Di2 či Shimano Ultegra Di2 s integrovanou baterií do sedlovky
Připojovací rozměry
průměr hlavové trubky pro připojení na vidlici 45 mm, závit středu BSA (68 mm), přesmykač na navářku
Geometrie rámu
stáhněte si tabulku s geometrií rámu zde

Časovka pro DI2Časovka pro DI2

Rám Sprinter RX je možné připravit pro montáž elektronické sady Shimano Dura-Ace Di2. Obrázek znázorňuje uchycení baterie. Držák baterie je přichycen za nýty pro lahev na spodní rámové trubce. Kompletní kabeláž je vedena prostorem uvnitř rámu. 

Detail přesmykače FD-7970. Celá řadicí jednotka je digitálně řízená a má aerodynamický tvar. Díky výborné funkci přesného a rychlého řazení pomocí páček ST získala velkou oblibu zejména na časovkářských speciálech! 


Výdrž baterie je velmi často diskutovatým tématem uživatelů sad Di2. Dle papírových dokumentů Shimano má baterie dojezd 1000 km, ovšem dle praktických testů je toto číslo výrazně vyšší. Záleží na stylu jízdy, počasí (léto&zima) a frekvenci řazení. Systém je vybaven idikátorem stavu baterie a tudíž nehrozí, že zůstanete někde viset s jedním převodem. 

Celý systém je dokonale utěsněn a nevznikají problémy při jízdě v dešti nebo jiných nepříznivých podmínkách. Jakýmsi důkazem spolehlivosti je užití elektrosad v cyklokrosu.

Baterie DI2Baterie DI2
Řazení DI2Řazení DI2


Řazení na konce řidítek SW-7971 a časovkářské brzdové páky včetně řazení ST-7971. Tento systém přináší revoluci v systému řazení silničních kol. Systém je jezdcem intuitivně ovládán z řadících pák, tvarově velice podobných klasické mechanické verzi. Rozdíl nastává při zařazení, kdy je zapotřebí mnohem menší síly. Veškeré řazení je na ťuknutí a rozhodujícím faktorem je rychlost přeřazení, která je zhruba o 50% rychlejší oproti mechanické verzi. 

Řídítka Ritchey WCS Hammehead Kit vyrobená z karbonu a k těmto vyhnuté karbonové ručky S-bend. 


Systém je propojen dvoužilovými kabely zakončenými konektory pro pohodlné propojení celého systému ve funkční celek. Servomotůrky měničů a vůbec celý systém je poháněn nabíjecí baterií, která bývá umístěna na modulu pod košíkem na spodní rámové trubce, jak znázorňuje obrázek výše. 

DI2 kabelážDI2 kabeláž