SPRINTER T11 — Designer — Duratec

SPRINTER T11
zavřít

Nejžádanější sestavy kol

Doporučená sestava Cena vč. DPH Hmotnost
Miche & MicheRD & PRO 41 194 Kč 7038g
Miche & MicheS & PRO 131 999 Kč 6625g
Miche & Mavic & WCS 193 554 Kč 6443g

Konfigurujete pouze rám. Pro Vaši lepší představu Vám zobrazujeme celé kolo.

OK

SPRINTER T11

CENA KOLA
od 41 194 Kč
se sestavou
Miche & MicheRD & PRO

Barva

Barva pruhů Base Frame Nahrávám
  • Barevné styly

  • Window Line Window Line

    Barva pruhů

    • Fire Red
    • Arctic White
    • Eclipse Black
    • Attractive Green
    • Dark Blue
    • Light Blue
    • Light Yellow
    • Orange
    • Light Pink
  • Logo na rámu

    Zvolit logo

Cena za barvu:
v ceně rámu

Cena za logo: 0 Kč

  • Změnit pozadí

    • Světlé
    • Tmavé
Publikovat Stáhnout

OBLÍBENÁ BAREVNÁ PROVEDENÍ:

Velikost rámu

Základní parametry jezdce

Nejmenší možná výška postavy je 148cm Největší možná výška postavy je 210cm
Nejmenší možná hmotnost je 40 kg Nejmenší možná hmotnost je 40 kg Největší možná hmotnost je 150 kg Největší možná hmotnost je 150 kg

PROFIL JEZDCE

Charakterizujte sebe jako jezdce. Pomůže nám to při doporučení vhodných komponent pro Vás a nastavení posedu.

Ambice

Nejezdíte kvůli výkonu na kole, ale máte rádi přírodu a rádi objevujete nové věci.

Kolo pro Vás znamená příjemně strávený volný čas, při kterém se udržujete v kondici.

Děláte cyklistiku jako sport. Když jedete na kole, chcete potrénovat a soutěžit se svými přáteli.

Seriózně trénujete a občas si zajedete amatérský závod. Závodní jízda na kole Vás láká.

Účastníte se závodů vyšší úrovně, chcete být dobrým a rychlým závodníkem.

Zkušenosti

Právě s cyklistikou začínáte a objevujete požitek z jízdy.

Právě s cyklistikou začínáte, ale jste sportovní typ a děláte regulérně jiný sport.

Na kole již nějaký ten rok jezdíte a v posledním roce jste najel okolo 2000 km.

Trávíte na kole spoustu času a ročně najedete okolo 5000 km.

Jezdíte na kole každou volnou chvíli a ročně najedete více než 10000km.

Velikost rámu je nestandardní, musíme Vám vyrobit rám na míru. Budeme Vás kontaktovat

OK
VR
cm
VR
inch
VP
cm
A1
mm
A2
mm
B2
mm
C1
mm
C2
mm
D
mm
F
mm
G
mm
H
mm
K
mm
L
mm
O
mm
R
mm
S
mm
α
deg
β
deg
52 20,5 166-167 529 517 470 386 390 282 95 575 959 43 58,1 719 396 486 73,0 74,7
53 20,9 168-170 534 523 480 386 390 282 95 580 964 43 58,1 724 401 486 73,0 74,7
54 21,3 171-172 539 530 490 386 390 282 95 585 969 43 58,1 729 406 486 73,0 74,7
55 21,7 173-175 544 536 500 386 390 282 95 586 970 43 55,0 734 411 487 73,5 74,7
56 22,0 176-177 549 543 510 386 390 282 95 589 973 43 55,0 739 414 487 73,5 74,5
57 22,4 178-180 555 549 520 386 390 282 105 595 979 43 55,0 748 417 497 73,5 74,5
58 22,8 181-182 560 555 530 386 390 282 115 605 989 43 55,0 759 424 506 73,5 75,0
59 23,2 183-185 566 561 540 386 390 282 125 612 995 43 55,0 768 428 516 73,5 75,0
60 23,6 186-187 571 566 550 386 390 282 135 617 1000 43 55,0 778 430 526 73,5 75,0
61 24,0 188-190 577 573 560 386 390 282 145 628 1012 43 55,0 788 439 535 73,5 75,5
62 24,4 191-195 583 579 570 386 390 282 155 634 1018 43 55,0 798 442 545 73,5 75,5

 

Dimension

Souhrn

Děkujeme za Váš zájem. Kolo můžete nyní objednat přidáním do košíku nebo konzultovat technické parametry nezávaznou poptávkou.

Cena za kolo celkem 0 Kč

Hmotnost kola cca 1620g

Uložit jako PDF Začít znovu Nezávazně poptat Přidat do košíku Pro vložení do košíku musíte mít vybranou velikost rámu a komponenty.

X

Nezávazná poptávka

Vyplňte následující položky, abychom Vás mohli zpětně kontaktovat.

 

SPRINTER T11

Dráhový speciál určený pro stíhačku vyrobený z materiálu 7020T6. Jeho koncepce vychází ze základního požadavku na minimální odpor vzduchu při jízdě. Zejména z tohoto důvodu používáme při jeho výrobě speciální aero profily trubek, které tento požadavek tvarově splňují. V setu s rámem dodáváme i aero sedlovku Jet, která svým tvarem přímo navazuje na sedlovou trubku rámu. Konstrukce rámu má velmi krátkou zadní stavbu a ve spojení s výřezem v sedlové trubce je možné zadní kolo dorazit velmi natěsno. Mezi rámem a pláštěm vznikne pouze dvoumilimetrová mezera, čímž velmi efektivně snížíme aeordynamické víření. Model Sprinter T11 dosahuje vysoké pevnosti a tuhosti a to díky materiálu, ze kterého je vyroben a díky tvaru použitých trubek při jeho stavbě. Vysoká boční tuhost zajišťuje závodníkovi téměř stoprocentní přenos sil na pedál. Rám zcela vyhovuje závodnímu použití. Splňuje požadavky UCI.

Geometrii rámu je možno upravit dle postavy jezdce a vytvořit tak speciál přímo na míru závodníka. Patřičnou změnou geometrie rámu lze tento rám používat pro dráhovou disciplínu SPRINT. Dráhový speciál Sprinter T11 používá k závodní činnosti mnoho českých i zahraničních klubů. U nás to jsou např. TJ Kovo Praha, Sportovní klub cyklistů Prostějov a další jednotliví závodníci, jež dosahují na dráze výborných výsledků.

Standardní vybavení
sedlovka Jet, podsedlová objímka Jet, hlavové složení 1–1/8” FSA ORBIT IS.
Extra provedení
změna geometrie na dráhovou disciplínu SPRINT
Připojovací rozměry
průměr hlavové trubky pro připojení na vidlici 45 mm, závit středu BSA (68 mm)
Geometrie rámu
stáhněte si tabulku s geometrií rámu zde

Rám má v čelním průřezu vzduchem minimální odpor. Trubky jsou velmi aerodynamické a to včetně sedlovky Jet. Sprinter T11Sprinter T11
Sprinter T11Sprinter T11 K rámu je ideální volbou celokarbonová vidlice Flatly C, která svým rozměrem korunky plynule navazuje na hlavu rámu a vytváří kompaktní a aerodynamický vzhled celku. Pro stíhací disciplíny nabízíme řídítka Ritchey WCS Carbon Hammerhed nebo řídítka s nižším úchopem WCS Carbon Interval. Více informací ke komponentům najdete na stránce Konfigurace.
U středu rámu přechází aero profil spodní trubky do kruhového průřezu proto, abychom dosáhli maximální boční tuhosti rámu a tím bezztrátového přenosu sil z pedálu do zrychlení. Střed rámu je BSA v šíři 68 mm. Kliky Omnium najdete v naší základní nabídce a zde jsou doplněny převodníkem české výroby - Gebhardt. Sprinter T11Sprinter T11