Sprinter T11 — Designer — Duratec rámy a jízdní kola

Sprinter T11

Dráhový speciál určený pro stíhačku vyrobený z materiálu 7020T6. Modifikace silničního rámu Sprinter RX, jehož koncepce vychází z požadavku na minimální odpor vzduchu při jízdě. Rám dosahuje značné tuhosti, což závodníkovi poskytuje maximální přenos vydané energie do zrychlení. Velmi krátká zadní stavba eliminuje turbulence vznikající v mezeře u zadního kola. S patřičnou úpravou geometrie je možné vyrobit tento rám pro dráhovou disciplínu SPRINT. 

Zobrazit detaily a popis rámu
Zobrazit cenu a hmotnost (sestavy)

Sprinter T11
zavřít

Nejžádanější sestavy kol

Doporučená sestava Cena vč. DPH Hmotnost
Miche & MicheRD & PRO 41 698 Kč 7363g
Miche & MicheS & PRO 132 128 Kč 6816g
Miche & Mavic & WCS 184 956 Kč 6431g

... a další sestavy v průběhu konfigurace

Doporučená sestava Cena vč. DPH Hmotnost
rám Sprinter T11 + sedlovka Jet 22 182 Kč 1908g
rám Sprinter T11 + sedlovka Jet + vidlice ITA 500 23 092 Kč 2478g
rám Sprinter T11 + sedlovka Jet +vidlice Flatly C 25 745 Kč 2268g

Konfigurujete pouze rám. Pro Vaši lepší představu Vám zobrazujeme celé kolo.

OK

Sprinter T11

Dráhový speciál Sprinter T11 používá k závodní činnosti např. Sportovní klub cyklistů Prostějov pod vedením šéf trénéra Mgr. Vladimíra Vačkáře, jehož juniorští svěřenci dosahují na dráze výborných výsledků. Díky své velmi vysoké pevnosti a tuhosti, které jsou konstrukčně docíleny aero-profily jednotlivých trubek, je přenos sil od závodníka na pedál téměř stoprocentní a rám zcela vyhovuje závodnímu použití. Doporučujeme jej vhodně vybavit komponenty z karbonu. Splňuje požadavky UCI. 

Standardní vybavení: sedlovka Jet, podsedlová objímka Jet,  hlavové složení 1–1/8” FSA ORBIT IS.

Extra provedení: změna geometrie na dráhovou disciplínu SPRINT

Připojovací rozměry:  průměr hlavové trubky pro připojení na vidlici 50 mm,  závit středu BSA (68 mm)

Geometrie rámu - Stáhněte si tabulku s geometrií rámu zde