TORAIN C1 — Designer — Duratec rámy a jízdní kola

TORAIN C1
zavřít

Nejžádanější sestavy kol

Doporučená sestava Cena vč. DPH Hmotnost
SRAM X7 & Mavic & Truvativ 44 066 Kč 10920g
Sh Deore 3x10 & Fulcrum & Truvativ 45 213 Kč 10984g
Sh SLX 3x10 & Fulcrum & Truvativ 46 455 Kč 11311g
SRAM X.9 2x10 & Truvativ & Fulcrum 48 869 Kč 10621g
Sh XT 2x10 & Fulcrum & Truvativ 51 394 Kč 10841g
Sh XT 3x10 & Fulcrum & PRO 52 396 Kč 10911g
SRAM X.0 2x10 & Syntace & Fulcrum 63 469 Kč 10504g
Sh XTR 2x10 & Fulcrum & WCS 85 184 Kč 10000g

... a další sestavy v průběhu konfigurace

Doporučená sestava Cena vč. DPH Hmotnost
rám Torain C1 27,5" 15 880 Kč 1600g

Konfigurujete pouze rám. Pro Vaši lepší představu Vám zobrazujeme celé kolo.

OK

TORAIN C1

27,5"

CENA KOLA
od 44 066 Kč
se sestavou
SRAM X7 & Mavic & Truvativ

Barva

Barva rámu Barva loga Barva rámu Barva přední části rámu Barva pruhů Barva log vpředu Barva log vzadu Barva rámu Barva velkého pruhu Barva malých pruhů Barva loga Barva vidlice Barva sedla Base Frame Nahrávám
  • Barevné styly

  • Jednobarevný Jednobarevný

    Barva rámu

    • Arctic White
    • Attractive Green
    • Eclipse Black
    • Dark Blue
    • Fire Red
    • Light Blue
    • Light Yellow
    • Melon Yellow
    • Orange
    • Light Pink
    • 1504 Light Silver
    • 1505 Classic Silver
    • 1506 Titan Grey
    • 1507 Anthrazit Grey

    Barva loga

    • Arctic White
    • Eclipse Black
    • 1504 Light Silver
    • 1505 Classic Silver
    • 1506 Titan Grey
    • 1507 Anthrazit Grey
  • Trendy Trendy

    Barva rámu

    • Arctic White
    • Attractive Green
    • Eclipse Black
    • Dark Blue
    • Fire Red
    • Light Blue
    • Light Yellow
    • Melon Yellow
    • Orange
    • Light Pink

    Barva přední části rámu

    • Arctic White
    • Attractive Green
    • Eclipse Black
    • Dark Blue
    • Fire Red
    • Light Blue
    • Light Yellow
    • Melon Yellow
    • Orange
    • Light Pink

    Barva pruhů

    • Arctic White
    • Eclipse Black

    Barva log vpředu

    • Arctic White
    • Eclipse Black

    Barva log vzadu

    • Arctic White
    • Eclipse Black
  • Across Across

    Barva rámu

    • Arctic White
    • Attractive Green
    • Eclipse Black
    • Dark Blue
    • Fire Red
    • Light Blue
    • Light Yellow
    • Melon Yellow
    • Orange
    • Light Pink

    Barva velkého pruhu

    • Arctic White
    • Attractive Green
    • Eclipse Black
    • Dark Blue
    • Fire Red
    • Light Blue
    • Light Yellow
    • Melon Yellow
    • Orange
    • Light Pink

    Barva malých pruhů

    • Arctic White
    • Eclipse Black
    • Attractive Green

    Barva loga

    • Arctic White
    • Eclipse Black
  • Barva vidlice

    • Arctic White
    • Eclipse Black
  • Barva sedla

    • Arctic White
    • Eclipse Black
  • Logo na rámu

    Zvolit logo

Cena za barvu:
v ceně rámu

Cena za logo: 0 Kč

  • Změnit pozadí

    • Světlé
    • Tmavé
Publikovat Stáhnout

OBLÍBENÁ BAREVNÁ PROVEDENÍ:

Velikost rámu

Základní parametry jezdce

Nejmenší možná výška postavy je 148cm Největší možná výška postavy je 210cm
Nejmenší možná hmotnost je 40 kg Nejmenší možná hmotnost je 40 kg Největší možná hmotnost je 150 kg Největší možná hmotnost je 150 kg

PROFIL JEZDCE

Charakterizujte sebe jako jezdce. Pomůže nám to při doporučení vhodných komponent pro Vás a nastavení posedu.

Ambice

Nejezdíte kvůli výkonu na kole, ale máte rádi přírodu a rádi objevujete nové věci.

Kolo pro Vás znamená příjemně strávený volný čas, při kterém se udržujete v kondici.

Děláte cyklistiku jako sport. Když jedete na kole, chcete potrénovat a soutěžit se svými přáteli.

Seriózně trénujete a občas si zajedete amatérský závod. Závodní jízda na kole Vás láká.

Účastníte se závodů vyšší úrovně, chcete být dobrým a rychlým závodníkem.

Zkušenosti

Právě s cyklistikou začínáte a objevujete požitek z jízdy.

Právě s cyklistikou začínáte, ale jste sportovní typ a děláte regulérně jiný sport.

Na kole již nějaký ten rok jezdíte a v posledním roce jste najel okolo 2000 km.

Trávíte na kole spoustu času a ročně najedete okolo 5000 km.

Jezdíte na kole každou volnou chvíli a ročně najedete více než 10000km.

Velikost rámu je nestandardní, musíme Vám vyrobit rám na míru. Budeme Vás kontaktovat

OK
VR
cm
VR
inch
VP
cm
A1
mm
A2
mm
B2
mm
C1
mm
C2
mm
D
mm
F
mm
G
mm
H
mm
K
mm
L
mm
O
mm
R
mm
S
mm
α
deg
β
deg
40 15,7 157 - 161 561 546 400 428 431 298 115 640 1066 42 85,3 756 394 584 69,5 74,0
42 16,5 162 - 166 575 557 420 428 431 298 115 654 1080 42 85,3 766 408 584 69,5 74,0
44 17,3 167 - 171 586 566 440 428 431 298 115 660 1086 42 82,0 777 418 586 70,0 74,0
46 18,1 172 - 176 595 573 460 428 431 298 115 663 1089 42 82,0 786 421 586 70,0 73,5
48 18,9 177 - 181 608 585 480 428 431 298 125 671 1097 42 78,7 802 431 597 70,5 73,5
50 19,7 182 - 186 620 595 500 428 431 298 135 678 1104 42 78,7 816 434 607 70,5 73,0
52 20,5 187 - 191 633 609 520 428 431 298 145 691 1118 42 78,7 830 445 616 70,5 73,0
54 21,3 192 - 196 645 621 540 428 431 298 155 704 1130 42 78,7 844 454 626 70,5 73,0

 

Dimension

Souhrn

Děkujeme za Váš zájem. Kolo můžete nyní objednat přidáním do košíku nebo konzultovat technické parametry nezávaznou poptávkou.

Cena za kolo celkem 0 Kč

Hmotnost kola cca 1600g

Uložit jako PDF Začít znovu Nezávazně poptat Přidat do košíku Pro vložení do košíku musíte mít vybranou velikost rámu a komponenty.

X

Nezávazná poptávka

Vyplňte následující položky, abychom Vás mohli zpětně kontaktovat.

 

TORAIN C1

Rám Torain C1-27,5" je nový nejen velikostí použitých kol, ale např. i tím, že je možno zvolit uchycení kola pomocí systému pevné osy Syntace X12 a zvolit si hlavovou trubku v klasice 1-1/8" nebo i větší rozměr 1-1/2". Nově je pojata koncepce zadního můstku mezi oběma sedlovými vzpěrami a tvar zadních vidlic. 
V současné době nejsou na trhu zcela dostupné všechny díly v tomto rozměrovém provedení. Výrobci reagují se zpožděním a někteří zatím nezareagovali vůbec. Největším oříškem zůstávají odpružené vidlice. V současné době používáme do montáže vidlice Rock Shox Reba 29" se zdvihem 80 mm, které se nejvíce svojí geometrií přiblíží optimu pro 27,5".  Doporučené sestavy kol naleznete v průběhu konfigurace.

Standardní vybavení 
dva páry vložek pro košík na lahve, vyměnitelný držák přehazovačky, podsedlová objímka pr. 34,9 mm, uchycení kotoučové brzdy Post Mount, navářka pro přesmykač na navářku, hlavové složení 1–1/8” FSA ORBIT IS 

Extra provedení
příprava pro uchycení nosiče, provedení pro brzdový kotouč 203 mm, hlavová trubka 1-1/2" pro tappered sloupek vidlice, zadní patky pro system uchycení zadního kola na pevnou osu Syntace X12

Připojovací rozměry
geometrie rámu uzpůsobena odpružené vidlici 27,5"  (zdvih 80-100mm), průměr kol 27,5", maximální průměr brzdového kotouče 180mm,  sloupek vidlice 1-1/8" (standard) nebo 1-1/2" (extra), horní tah přesmykače, průměr sedlovky 31,6 mm, přesmykač na navářku, závit středu BSA (68 mm), max šíře pneumatiky 2.25" (dop. 2,1")

Torain 27,5"

Hlava pro taper vidliciHlava pro taper vidlici



Hlavová trubka vhodná pro spodní ložisko velikosti 1-1/2". Rámy jsou ve standardním provedení k dispozici pro klasické ložisko FSA ORBIT IS 1-1/8". Zákazníkovi nabízíme možnost volby. 

Větší průměr ložiska ve spodní části hlavy zajišťuje optimální rozložení maximálního ohybového momentu od brzdné síly v místě vetknutí (tedy v rovině horní plochy korunky vidlice). Výrobci uvádějí též nižší hmotnost sloupku vidlice cca o 20-30gramů oproti standardu 1 -1/8". 

Pevná osa zadního kola uchycená pomocí patentovaného systému Syntace X-12, který má základní charakteristiku - PEVNÝ - LEHKÝ - MALÝ. Geniální montáž a výměna zadního kola.   

Proč právě Syntace X-12?
Vyšší přesnost. 
100%-ní uchycení do zadního kola. 
Pevnější. 
Syntace X-12 s pevnou osou výrazně zvyšuje tuhost a pevnost uchycení zadního kola. Je mnohem pevnější než konvenční uchycení na rychloupínák. 
Rychlejší. 
Při defektu je výměna kola velmi snadná - přesně zapadne hned napoprvé.

Zadní kotoučová brzda - POST MOUNT.

Uchycení kola Syntace X-12Uchycení kola Syntace X-12

Uchycení přesmykace na navářkuUchycení přesmykace na navářku


Rám Torain C1-27,5" je vhodný pouze pro přesmykač na navářku - SLX nebo XT, které jsou kompatibilní se sadami Shimano i SRAM. Výhodou uchycení je tvarový spoj a při použití nemůže docházet k pootočení přesmykače jako je tomu v případě uchycení na objímku. 


Detailní pohled na zpracování svaru v uzlu sedlová trubka - horní trubka - zadní vzpěry. 
Rámy Duratec jsou ručně svařovány a následně ručně obroušeny. Nemají klasickou housenkou tvarovanou svařovacím robotem, nýbrž svar je tvořen ručně a to v několika krocích. Další informace o svarech a zabroušení naleznete na stránce technologie.

Ručně obroušené svaryRučně obroušené svary