SONIX CX4 — Designer — Duratec

SONIX CX4
zavřít

Nejžádanější sestavy kol

Doporučená sestava Cena vč. DPH Hmotnost
RockShox Recon SRAM X5 2x10sp Fulcrum Ritchey Comp 45 571 Kč 10690g

Konfigurujete pouze rám. Pro Vaši lepší představu Vám zobrazujeme celé kolo.

OK

SONIX CX4

27,5"

CENA KOLA
od 45 571 Kč
se sestavou
RockShox Recon SRAM X5 2x10sp Fulcrum Ritchey Comp

Barva

Barva rámu (mat) Barva log (lesk) Barva rámu Barva log Barva rámu Barva velkého pruhu Barva malých pruhů Barva log Barva rámu Barva přední části rámu Barva pruhů Barva log vpředu Barva log vzadu Barva vidlice Barva sedla Base Frame Nahrávám
  • Barevné styly

  • MAT vs. LESK MAT vs. LESK

    Barva rámu (mat)

    • 1501 White
    • 1502 Black
    • 1503 Cream White
    • 1504 Light Silver
    • 1505 Classic Silver
    • 1506 Titan Grey
    • 1507 Anthrazit Grey
    • 1508 Light Bronze
    • 1509 Dark Bronze
    • 1510 Gold
    • 1511 Classic Yellow
    • 1512 Green-Yellow
    • 1513 Spring Green
    • 1514 Freddy Blue
    • 1515 Light Blue
    • 1516 Dark Blue
    • 1517 Pure Orange
    • 1518 Pink
    • 1519 Raspberry Red
    • 1520 Red

    Barva log (lesk)

    • Eclipse Black
  • Jednobarevný Jednobarevný

    Barva rámu

    • Arctic White
    • Attractive Green
    • Eclipse Black
    • Dark Blue
    • Fire Red
    • Light Blue
    • Classic Yellow
    • Melon Yellow
    • Orange
    • Light Pink
    • 1504 Light Silver
    • 1505 Classic Silver
    • 1506 Titan Grey
    • 1507 Anthrazit Grey

    Barva log

    • CA171 White
    • CA172 Black
    • CA174 Titan Grey
  • Across Across

    Barva rámu

    • Arctic White
    • Attractive Green
    • Eclipse Black
    • Dark Blue
    • Fire Red
    • Light Blue
    • Classic Yellow
    • Melon Yellow
    • Orange
    • Light Pink

    Barva velkého pruhu

    • Arctic White
    • Attractive Green
    • Eclipse Black
    • Dark Blue
    • Fire Red
    • Light Blue
    • Classic Yellow
    • Melon Yellow
    • Orange
    • Light Pink

    Barva malých pruhů

    • White
    • Green
    • Black
    • Red

    Barva log

    • White
    • Green
    • Black
    • Dark Blue
    • Red
    • Light Blue
    • Classic Yellow
    • Melon Yellow
    • Orange
    • Light Pink
  • Barva vidlice

    • White
    • Black
  • Barva sedla

    • White
    • Black
  • Logo na rámu

    Zvolit logo

Cena za barvu:
v ceně rámu

Cena za logo: 0 Kč

  • Změnit pozadí

    • Světlé
    • Tmavé
Publikovat Stáhnout

OBLÍBENÁ BAREVNÁ PROVEDENÍ:

Velikost rámu

Základní parametry jezdce

Nejmenší možná výška postavy je 148cm Největší možná výška postavy je 210cm
Nejmenší možná hmotnost je 40 kg Nejmenší možná hmotnost je 40 kg Největší možná hmotnost je 150 kg Největší možná hmotnost je 150 kg

PROFIL JEZDCE

Charakterizujte sebe jako jezdce. Pomůže nám to při doporučení vhodných komponent pro Vás a nastavení posedu.

Ambice

Nejezdíte kvůli výkonu na kole, ale máte rádi přírodu a rádi objevujete nové věci.

Kolo pro Vás znamená příjemně strávený volný čas, při kterém se udržujete v kondici.

Děláte cyklistiku jako sport. Když jedete na kole, chcete potrénovat a soutěžit se svými přáteli.

Seriózně trénujete a občas si zajedete amatérský závod. Závodní jízda na kole Vás láká.

Účastníte se závodů vyšší úrovně, chcete být dobrým a rychlým závodníkem.

Zkušenosti

Právě s cyklistikou začínáte a objevujete požitek z jízdy.

Právě s cyklistikou začínáte, ale jste sportovní typ a děláte regulérně jiný sport.

Na kole již nějaký ten rok jezdíte a v posledním roce jste najel okolo 2000 km.

Trávíte na kole spoustu času a ročně najedete okolo 5000 km.

Jezdíte na kole každou volnou chvíli a ročně najedete více než 10000km.

Velikost rámu je nestandardní, musíme Vám vyrobit rám na míru. Budeme Vás kontaktovat

OK
VR
cm
VR
inch
VP
cm
A1
mm
A2
mm
B2
mm
C1
mm
C2
mm
D
mm
F
mm
G
mm
H
mm
K
mm
L
mm
O
mm
R
mm
S
mm
α
deg
β
deg
40 15,7 157 - 161 561 546 400 428 431 298 115 640 1066 42 85,3 756 394 584 69,5 74,0
42 16,5 162 - 166 575 557 420 428 431 298 115 654 1080 42 85,3 766 408 584 69,5 74,0
44 17,3 167 - 171 586 566 440 428 431 298 115 660 1086 42 82,0 777 418 586 70,0 74,0
46 18,1 172 - 176 595 573 460 428 431 298 115 663 1089 42 82,0 786 421 586 70,0 73,5
48 18,9 177 - 181 608 585 480 428 431 298 125 671 1097 42 78,7 802 431 597 70,5 73,5
50 19,7 182 - 186 620 595 500 428 431 298 135 678 1104 42 78,7 816 434 607 70,5 73,0
52 20,5 187 - 191 633 609 520 428 431 298 145 691 1118 42 78,7 830 445 616 70,5 73,0
54 21,3 192 - 196 645 621 540 428 431 298 155 704 1130 42 78,7 844 454 626 70,5 73,0

 

Dimension

Souhrn

Děkujeme za Váš zájem. Kolo můžete nyní objednat přidáním do košíku nebo konzultovat technické parametry nezávaznou poptávkou.

Cena za kolo celkem 0 Kč

Hmotnost kola cca 1380g

Uložit jako PDF Začít znovu Nezávazně poptat Přidat do košíku Pro vložení do košíku musíte mít vybranou velikost rámu a komponenty.

X

Nezávazná poptávka

Vyplňte následující položky, abychom Vás mohli zpětně kontaktovat.

 
 

SONIX CX4 27,5"

Kolo Sonix CX4-27,5"  je vhodné pro cross-country a maratónské závody. Působí velmi dynamickým vzhledem a v závodním pelotonu si získává značnou pozornost. Rám na sobě nemá žádné zbytečné navářky a bovdeny jsou schovány uvnitř rámu. Jeho geometrie je ryze závodní, čemuž odpovídá i fakt, že tento model na přání dokážeme upravit pro sady s jedním převodníkem. 

Vlastní výroba umožňuje optimalizovat geometrii rámu a posed na kole tak, aby odpovídal tělesným proporcím závodníka. Pokud vyladíme posed, nejenže závodník se bude na kole cítit z hlediska ergonomie a vysoké zátěže velmi dobře, ale zajistíme mu i optimální přenos síly. Více o měření najdete zde

Sonix CX4 27,5 a Shimano XT m8000

Pro konstrukci rámu jsou použity odlehčené „double butted“ trubky velkých průměrů, jež efektivně odolávají dynamickému zatížení při závodní jízdě a svojí tuhostí poskytují závodníkovi možnost rychlé reakce a správného vedení kola. Horní a spodní rámová trubka jsou ve směru od hlavy rámu tvarovány tak, aby v případě dynamických nárazů do předního kola, dokázaly tyto rázy pohltit a rám se stal více komfortním. Konstrukce tvaru trubek zadních vzpěr, spodní a horní rámové trubky pozitivně ovlivňuje přenos rázů z kola do dotykových míst závodníka tj. do sedlovky a sedlo a do řídítek. Technické a inovativní zpracování rámu nabízí uživateli – závodníkovi výborný poměr ceny vůči kvalitě. Rám díky kompletnímu vnitřnímu vedení působí velmi elegantním dojmem. 

Standardní vybavení
dva páry vložek pro košík na lahve, vyměnitelný držák přehazovačky, podsedlová objímka pr. 31,8 mm, uchycení kotoučové brzdy Int'l Standard, hlavové složení hlavové složení 1-⅛  -1-½”  FSA ORBIT IS

Extra provedení
provedení pro brzdový kotouč 203 mm, uchycení zadního kola na pevnou osu Syntace X12

Připojovací rozměry
geometrie rámu uzpůsobena odpružené vidlici 27,5" se zdvihem 80-100mm, průměr kol 27,5", maximální průměr brzdového kotouče 180mm, sloupek vidlice tapered hlavové složení 1-⅛  -1-½” , spodní tah přesmykače, průměr sedlovky 27,2 mm, přesmykač na objímku, průměr pro přesmykač 34,9 mm,  závit středu BSA (68 mm)

Geometrie rámu
stáhněte si tabulku: pánská geometrie | dámská geometrie 

Sonix CX4 benefity

Kónická hlavová trubka je vyrobena pro horní ložisko 1-⅛” a  spodní ložisko velikosti 1-1/2". K rámu  dodáváme ve standardní výbavě hlavové složení FSA ORBIT IS2. Větší průměr ložiska ve spodní části hlavy zajišťuje optimální rozložení maximálního ohybového momentu od brzdné síly v místě vetknutí (tedy v rovině horní plochy korunky vidlice). 

Hlava pro tapered vidlici Shock eleminator

Horní a spodní rámová trubka jsou ve směru od hlavy rámu tvarovány tak, aby v případě dynamických rázů vznikajících závodní jízdou v terénu do oblasti předního kola, dokázaly toto zatížení lépe rozložit a rám se stal více komfortním, což závodník ocení zejména při delších jízdách. Funkci lze vysvětlit jako efekt harmoniky. Podrobnější vysvětlení naleznete zde. Vedení lanek pro přesmykač a přehazovačku jsou v prostoru uvnitř rámu. Výstup lanek z rámu je vždy přímo u komponenty tj. přesmykače a přehazovačky. Hydraulická hadice pro zadní brzdu je též vedena v horní rámové trubce. Díky vnitřnímu teflonovému vedení má tento model minimální nároky na údržbu.

Rámy Duratec jsou ručně svařovány, Nemají klasickou housenkou tvarovanou svařovacím robotem, nýbrž svár je tvořen též ručně a to v několika krocích. Další informace o svarech a zabroušení naleznete na stránce technologie. Sedlové vzpěry Biaxial S-bend mají velmi specifický tvar. Dynamické rázy přicházející od nerovnosti terénu přes zadní kolo směrem do zadní stavby rámu se přenášejí do uzlového spojení sedlové trubky se sedlem. Díky navržené dvousměrné profilaci sedlových vzpěr dochází k rozložení této dynamické síly a zmírnění vertikální složky síly negativně ovlivňující komfort při jízdě.

Ručně zabroušené svary Zadní brzda

Na obrázku je uchycení zadního kola pomocí rychloupínáku. Za příplatek je však možné si vybrat uchycení zadního kola na pevnou osu pomocí patentovaného systému Syntace X-12. Toto řešení výrazně zvyšuje tuhost a pevnost zadního trojúhelníku rámu. Je mnohem pevnější než konvenční uchycení na rychloupínák. Při defektu je výměna kola velmi snadná, neboť kolo přesně zapadne hned napoprvé. Při výběru pevné zadní osy je nutné uchytit zadní brzdu systémem POST MOUNT. 

Rám Sonix CX4 je vhodný pro přesmykač na objímku se spodním tahem o průměru 34,9 mm. 

Uchycení přesmykače Sandwich System

Atypická konstrukce středu rámu vyvinutá v souvislosti s vnitřním vedením lanek. Díky teflonovému vnitřnímu vedení jsou lanka k přehazovačce a přesmykači vedeny prostorem uvnitř rámu a díky systemu "sandwichoveho" středu tento elegantně obchází, aniž by došlo k doteku s vlastním středem, do kterého je montována osa. Vnitřní střed je klasický BSA, šíře 68 mm.

Při výrobě rámu používáme přesné díly vyrobené na CNC strojích, kterými jsou např. zadní patky rámu s nerezovými stykovými plochami a odnímatelným držákem řetězu.

Výstup bovdenu z rámu Držák řetězu

Držák řetězu je přišroubovaný na vnitřní straně zadní patky rámu a je neocenitelným pomocníkem zejména pro ty, kteří často vyndavají zadní kolo z rámu. Díky této malé "vychytávce" Vám řetěz při vyražení kola zůstane viset na tomto držáku a vy můžete s kolem manipulovat dle libosti a nemusíte řetěz zajišťovat. Takže čisté ruce, zajištění řetězu a optimální stav pro transport.