Servis — Duratec

Servis

Duratec poskytuje záruční i pozáruční pro rámy i kompletní kola zn. Duratec. Kola nebo rámy musí být dodána umyta, v čistém stavu. V opačném případě musíme servisované části očistit sami a účtovat poplatek za čištění - mytí dle ceníku (viz ceník ke stažení). 

Seřízení kola mimo DC
Po zakoupení kompletního kola jej můžete svěřit pro běžný servis jakémukoliv cykloservisu ve Vašem okolí nebo se obrátit přímo na nás. Záruka kola není podmíněna autorizovaným servisem. 

Seřízení kola v DC
Z časového hlediska je pro obě strany výhodné objednat se na seřízení kola telefonicky a dohodnout tak přesný termín návštěvy. Vyhnete se tak čekání při předání kola. Při telefonické objednávce si domluvíte nejen termín předání kola či rámu do servisu, ale též požadované úkony a případné další požadavky na dodání nových komponentů. Zároveň Vás budeme informovat o předběžném termínu vyzvednutí. Pokud přivezete na seřízení kolo bez předchozí telefonické objednávky, bude tento servis vyřízen dle vytíženosti servisního oddělení v horizontu cca 1 týdne. 

Servis rámu DC
Společnost Duratec zajišťuje kompletní servis rámu tj. odlakování původní barvy, kontrolu rámu pod lakem, nové barevné provedení včetně loga pod lakem. U starších rámů je možné provést výměnu hlavového složení, opravu zadní vidlice rámu otlučenou od řetězu či vyvaření míst oprýskaných od kamenů apod. U rámů, které mají vnitřní vedení lanek, musí být při kompletním servisu provedena i výměna teflonových hadiček, která je účtována podle platného ceníku. Rozsáhlejší opravy jako výměna trubky rámu jsou řešeny individuálně podle technických možností výrobce. Seznam oprav včetně uvedené ceny najdete v ceníku – v sekci ke stažení. Doba vyřízení oprav, nebo úprav je individuální a záleží také na momentální vytíženosti výroby. Běžný proces včetně nového přelakování trvá 4-5 týdnů. Obvykle v zimních měsících je servis rámů volnější a termíny servisu kratší, proto doporučujeme využít pro servis rámů měsíce říjen – leden.

Postup servisu 
Odstrojený a vyčištěný rám zabalte spolu s vyplněným servisním formulářem (v sekci ke stažení ) a pošlete jej na naši adresu či jej odneste osobně: DURATEC, s.r.o., SERVISNÍ ODDĚLENÍ, Čemínská 17, 330 33  Město Touškov.  V servisním formuláři musíte vyplnit všechny údaje jako např. kontakt, výrobní číslo rámu, požadovanou servisní úpravu a samozřejmě v případě přelakování i nový design. V momentě, kdy rám přijde do naší výrobní společnosti, je překontrolován a v případě nejasností je zákazník kontaktován k upřesnění požadovaného servisu. 


Reklamace
.............................................................................................................................................

Na zboží a komponenty je poskytována záruka 24 měsíců od data prodeje. U výrobků zn. Duratec tj. u rámů jízdních kol, je délka záruky uvedena v Záručním listě. Obecně platí pro hliníkové rámy délka záruky 5 let, pro hliníko-karbonové či karbonové rámy záruka 2 roky. S novým rámem obdržíte ZÁRUČNÍ LIST, ve kterém je záruka  potvrzena. V případě předání reklamace výrobce vyplňte reklamační formulář (viz sekce ke stažení) a spolu s dokladem o koupi a reklamovaným zbožím jej doručte na naši adresu. O stavu vyřízení reklamace budete informováni naším servisním oddělením. 

Záruční podmínky pro výrobky zn. DURATEC  
Firma Duratec poskytuje na zakoupený rám záruku, jejíž délka trvání je uvedena v záručním listě. V době trvání této záruky budou na náklady firmy odstraněny případné závady, které by se na rámu vyskytly a jejichž příčinou je vada materiálu, jeho zpracování, vada povrchové úpravy či nesprávná montáž výrobce. Reklamace, které mají charakter odstranitelné závady, se vyřeší opravou, výměnou nebo seřízením vadné součásti, nikoliv výměnou nebo vrácením výrobku. Reklamace, které mají charakter neodstranitelné závady, se vyřeší výměnou výrobku. Charakter závady posuzuje pouze výrobce. Opravou nebo výměnou bude zajištěna možnost dalšího řádného užívání výrobku zákazníkem a není proto možno poskytovat slevu z ceny výrobku. Posouzení reklamace a její vyřízení náleží výhradně výrobci. Záruka se nevztahuje na poškození způsobená nesprávným nebo nepřiměřeným používáním rámu, havárií, neodbornou opravou či montáží, nebo zásahy do stavby rámu. Při užívání výrobku je třeba dodržovat pokyny uvedené v návodu záručního listu. Nerespektování návodu je porušení podmínek záruky. V případě uplatnění záruky postupujte následovně:
- předkládejte/zašlete reklamovaný výrobek čistý,  umytý 
- předložte/doložte potvrzený záruční list – díl A 
- předložte/doložte prodejní doklad 
- předkládejte/zašlete vyplněný reklamační formulář 

Ostatní podmínky:  
- po zakoupení zaregistujte díl B záručního listu u výrobce;  
- používejte kolopuze k účelu, ke kterému je určeno
- při poškození výrobku, ke kterému nedošlo vinou výrobce, ale uživatelem (neodborným zásahem, extrémním a nesprávným použitím, nedostatečnou údržbou,   špatným uskladněním apod.) záruka zaniká  
- doba záruky je uvedena v záručním listě; reklamovat lze pouze tehdy, je-li zboží v záruční lhůtě
- záruka se vztahuje na technické, výrobní či materiálové vady
- záruka se nevztahuje na poškození způsobené pádem, nárazem nebo odřením; odstraněním původního laku nebo jeho přelakováním jiným lakem záruka na rám nebo vidlici zaniká; rámy určené pro pevné vidlice nikdy neosazujte odpruženými vidlicemi; rám také nikdy neosazujte vidlicí s vyšším zdvihem než byla originální.; takovou záměnou by došlo k neúměrnému namáhání rámu, které může vyústit až v jeho prasknutí s vážnými následky  
- v případě reklamace rámu u sedlové trubky, tento vždy předkládejte spolu s rámem používanou sedlovou trubku

Pokud je reklamace uznaná výrobcem, pak je vyřízena do 30-ti dnů ode dne doručení. O způsobu vyřízení reklamace budete v průběhu vyřizování informováni. V případě dalších dotazů volejte na naše servisní oddělení.
Váš Duratec tým.