PAIN&GAIN — Designer — Duratec

PAIN&GAIN
zavřít

Nejžádanější sestavy kol

Doporučená sestava Cena vč. DPH Hmotnost
ITA 500 Miche Ritchey Comp 45 777 Kč 7517g
ITA 500 Miche Ritchey WCS 48 100 Kč 7531g
Flatly C Miche RD Ritchey WCS 53 835 Kč 7075g

Konfigurujete pouze rám. Pro Vaši lepší představu Vám zobrazujeme celé kolo.

OK

PAIN&GAIN

CENA KOLA
od 45 777 Kč
se sestavou
ITA 500 Miche Ritchey Comp
GALERIE / VIDEO

Barva

Barva rámu Base Frame Nahrávám
  • Barevné styly

  • Pain&Gain Pain&Gain

    Barva rámu

    • Black / PNG Yellow
  • Logo na rámu

    Zvolit logo

Cena za barvu:
v ceně rámu

Cena za logo: 0 Kč

  • Změnit pozadí

    • Světlé
    • Tmavé
Publikovat Stáhnout

Velikost rámu

Základní parametry jezdce

Nejmenší možná výška postavy je 148cm Největší možná výška postavy je 210cm
Nejmenší možná hmotnost je 40 kg Nejmenší možná hmotnost je 40 kg Největší možná hmotnost je 150 kg Největší možná hmotnost je 150 kg

PROFIL JEZDCE

Charakterizujte sebe jako jezdce. Pomůže nám to při doporučení vhodných komponent pro Vás a nastavení posedu.

Ambice

Nejezdíte kvůli výkonu na kole, ale máte rádi přírodu a rádi objevujete nové věci.

Kolo pro Vás znamená příjemně strávený volný čas, při kterém se udržujete v kondici.

Děláte cyklistiku jako sport. Když jedete na kole, chcete potrénovat a soutěžit se svými přáteli.

Seriózně trénujete a občas si zajedete amatérský závod. Závodní jízda na kole Vás láká.

Účastníte se závodů vyšší úrovně, chcete být dobrým a rychlým závodníkem.

Zkušenosti

Právě s cyklistikou začínáte a objevujete požitek z jízdy.

Právě s cyklistikou začínáte, ale jste sportovní typ a děláte regulérně jiný sport.

Na kole již nějaký ten rok jezdíte a v posledním roce jste najel okolo 2000 km.

Trávíte na kole spoustu času a ročně najedete okolo 5000 km.

Jezdíte na kole každou volnou chvíli a ročně najedete více než 10000km.

Velikost rámu je nestandardní, musíme Vám vyrobit rám na míru. Budeme Vás kontaktovat

OK
VR
cm
VR
inch
VP
cm
A1
mm
A2
mm
B2
mm
C1
mm
C2
mm
D
mm
F
mm
G
mm
H
mm
K
mm
L
mm
O
mm
R
mm
S
mm
α
deg
β
deg
48 18,9 158-160 518 513 480 386 390 282 95 576 959 43 61,2 734 393 484 72,5 75,5
49 19,3 161-162 524 520 490 386 390 282 95 582 965 43 61,2 739 399 484 72,5 75,5
50 19,7 163-165 530 527 500 386 390 282 105 588 972 43 61,2 748 402 494 72,5 75,5
51 20,1 166-167 536 534 510 386 390 282 105 592 975 43 61,2 753 406 494 72,5 75,2
52 20,5 168-170 542 542 520 386 390 282 105 593 977 43 58,1 759 411 495 73,0 75,2
53 20,9 171-172 548 547 530 386 390 282 115 595 978 43 58,1 768 410 505 73,0 74,7
54 21,3 173-175 554 553 540 386 390 282 125 601 985 43 58,1 777 413 514 73,0 74,7
55 21,7 176-177 560 558 550 386 390 282 135 601 984 43 55,0 787 414 526 73,5 74,5
56 22,0 178-180 566 564 560 386 390 282 145 607 991 43 55,0 797 418 535 73,5 74,5
57 22,4 181-182 571 569 570 386 390 282 155 607 991 43 55,0 806 415 545 73,5 74,0
58 22,8 183-185 576 573 580 386 390 282 165 607 991 43 51,9 816 417 556 74,0 74,0
59 23,2 186-187 582 579 590 386 390 282 175 613 997 43 51,9 826 420 566 74,0 74,0
60 23,6 188-190 588 585 600 386 390 282 185 619 1003 43 51,9 836 423 575 74,0 74,0
61 24,0 191-192 594 591 610 386 390 282 195 625 1009 43 51,9 845 426 585 74,0 74,0
62 24,4 193-195 600 597 620 386 390 282 205 631 1015 43 51,9 855 430 594 74,0 74,0
63 24,8 196-198 606 603 630 386 390 282 215 637 1021 43 51,9 864 433 604 74,0 74,0
64 25,2 199-205 612 609 640 386 390 282 225 643 1027 43 51,9 874 436 614 74,0 74,0

 

Dimension

Souhrn

Děkujeme za Váš zájem. Kolo můžete nyní objednat přidáním do košíku nebo konzultovat technické parametry nezávaznou poptávkou.

Cena za kolo celkem 0 Kč

Hmotnost kola cca 1300g

Uložit jako PDF Začít znovu Nezávazně poptat Přidat do košíku Pro vložení do košíku musíte mít vybranou velikost rámu a komponenty.

X

Nezávazná poptávka

Vyplňte následující položky, abychom Vás mohli zpětně kontaktovat.

 
 

PAIN&GAIN

Single speed city bike neboli městské kolo pouze s jedním převodem. To je model ONE&ONLY v exkluzivním designu Pain&Gain!  Kolo  určené pro rychlý pohyb městem, na cestu do práce a zpět. Jednoduché praktické a nezatížené množstvím převodů. Vznik těchto kol je v USA, kde kurýři potřebovali urychlit svoji jízdu po rovných bulvárech, nechtěli stát v zácpách velkoměst a potřebovali se snadno proplétat mezi auty, chodci, skočit obrubník. Upravili proto klasické silniční kola od zbytečných součástek a dostali se k jednoduché verzi kola s jedním převodem. Pro pohyb městem ale doporučujeme kolo vybavit minimálně přední brzdou a nebo ještě lépe i zadní brzdou. Kola bez brzdy jsou vhodné pouze pro uzavřené dráhy v hale či pro specifická silniční kritéria. 

Rám One&Only je vyráběn z odlehčených double butted trubek hliníkové slitiny 7020T6. Základem jeho konstrukce je dráhový model Magnetic T9 s upravenou geometrií.  Obdobně jako u bodovačky jsou použity trubky velkých průměrů, které jsou již typickým znakem zn. DURATEC a zajišťují vysokou torzní tuhost, díky které dochází k optimálnímu přenos síly vyvinuté na pedál do zrychlení. Při výrobě používáme CNC stroje, které připravují polotovary do výroby. Po svaření rámu dochází k ručnímu zabroušení svarů, které jsou po přelakování sotva patrné. Výsledkem je opticky velmi kompaktní vzhled.


Pain&Gain Pain&Gain

Řemenový převod je určený pro náročnější uživatele. Přináší mnoho výhod jako např. výrazně lehčí řešení oproti řetězu, výrazně tišší chod při zátěži. Nemusíte jej mazat a zdlouhavě čistit a i jeho opotřebení je pomalejší. Oproti tomu však stojí vyšší cena. Zvýšené nároky jsou i na rám, který musí mít pravou zadní vzpěru rozpojitelnou a to z toho důvodu, aby bylo možné nasadit řemen. Jeho napnutí je zajištěno posunutím zadní kola v patkách rámu. 


Přední řemenice se vyrábějí v rozsahu 44, 50 a 55 zubů a zadní řemenice pouze v provedení 22 zubů a to s volnoběžkou. 

Pain&Gain Pain&Gain

Standardní vybavení
podsedlová objímka pr. 31,8 mm, vedení zadní brzdy vnitřkem rámu, hlavové složení 1–1/8” FSA ORBIT IS

Extra provedení
díry pro uchycení košíku na spodní či sedlovou trubku

Připojovací rozměry
průměr hlavové trubky (přechod na vidlici) 45 mm, průměr sedlovky 27,2 mm, sloupek vidlice 1-1/8", závit středu BSA (68 mm)

Geometrie rámu
stáhněte si tabulku s geometrií rámu zde